torsdag 29 mars 2007

Hur hamnade jag här?


Ja hur...?

Jo; Det startade med att jag började träna på Sportlife i höstas och blev förälskad i passet som heter "Body Combat" =) Sedan dess har förälskelsen stärkt sej ännu mer och är nu som en drog för mej... Mår inte bra om jag inte får träna minst 1 pass Combat i veckan... (börjar skaka å blir deprimerad;) Är alltså beroende av Combatdrogen =) Som allt annat man kan bli beroende av vill man ju veta mer om det och se om man kan få ut ännu mer av det... (typ som att öka dosen heroin eller nåt föreställer jag mej...) *skum jämförelse* men skit samma...
Iaf... Nu satt jag alltså och surfade runt på det otroliga fenomenet som kallas internet och letade info om just Body Combat och Les Milles som passet kommer från. Hittade då en väldans intressant blog av Fredrik http://umefredrik.blogspot.com/ och ville då gå in och kommentera hans grymma analys ;) av det nya Combat-passet (BC31), men NEJ det gick inte... Va tydligen tvungen att vara medlem här för att få göra det, så jag blev ju mer eller mindre tvingad in här på grund utav mitt beroende... Det är alltså Combatens fel!! *grrr* *Blame it on the Combat*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha där ser man, skyll på mig bara! ;) Skämt åsido, tack för det fina omdömet! BC är verkligen roligt.. Började själv som deltagare på BC i och med release #1 redan -99 och har kört på sedan dess. Utbildade mig på release #25, för övrigt min all-time favvo, och ångrar det inte en sekund.

Ett (lätt galet) bevis på min passion för BC är att jag i maj bokat in tid för att tatuera den maoriska symbolen för just BC på ena armen (bilden finns i min blogg, sök på body combat och du hittar den).

Fast man behövde inte vara medlem på blogger bara för att skriva en kommentar, men det är en väldigt beroendeframkallande och rolig tillvaro. Välkommen!!

Sarah Carlsson sa...

nejnej, skyller inte på dej, utan BC:n ;) (fast du har ju ett finger med i spelet iofs) Hade jag inte hittat dina inlägg hade jag ju inte hamnat här heller, så... Å va skönt när man kan skylla på annat än sej själv ;)

Okey, mm de va ju rätt galet men "coolt" :). Tycker om tatueringar som betyder något och inte bara "är". Fast själv vågar jag inte göra någon... tror jag Du får lägga in bild på den sen när den är klar.

Provade att skriva ett inlägg men det ville inte då... gjorde väl nåt fel kan tänka :) Tack för välkomnandet! Ska försöka bli duktig på att skriva i min blog.

Nu ska jag in och titta på din bild...
Ha de gott!

Anonym sa...

Det där med tatueringar är ett rätt känsligt ämne. Har velat tatuera mig i flera år (blir 27 om två veckor) men har alltid övertygat mig själv att inte sätta något på kroppen som jag inte kan stå för till 110% och kan leva med hela livet. Tog mig väldigt länge innan jag hittade motivet och när jag såg det var det som en blixt från klar himmel, där var det helt enkelt. Allt föll på plats och då vet man också det är rätt..

Klart jag ska lägga upp en bild då den är klar. Absolut!

Sarah Carlsson sa...

Nu har jag äntligen sett din bild, sååå snygg!! Blir nog grymt bra!