onsdag 10 augusti 2011

10/8 - Tatueringshjälp plz

Kan inte sova, suck!! Inte trött alls :( Började fundera lite på tatueringar och tänkte att jag kanske kunde ta er som läser här till hjälp :) Har i flera år velat göra en tatuering, men aldrig riktigt kommit på vad för något. Det ska vara nånting som betyder något speciellt för mig, vara litet och passa att ha på sidan av ryggen/bakre revbenen  längst ner (typ vid kärlekshandtagen :p ), axelbladet eller nacken... Där den inte alltid syns/går att dölja alltså Allra helst vill jag "baka in" en eller två-tre dermal anchors (typ av piercing) i den också.

Så, kom igen nu ALLA som läser här: Förknippar ni mig med nåt speciellt? Har något specifikt ord eller citat som ni tycker beskriver mig? Har ni något konkret tips på något som ni själva tycker är fint/snyggt? Annan placering?...allt är välkommet! Behöver ha igång hjärnkontoret och något att spåna kring (har lite egna funderingar, men håller inne med dem så ni kan tänka helt fritt)

KOMMENTERA I BLOGGEN OCH INTE PÅ FACEBOOKLÄNKEN ÄR NI GÖLLIGA :) Är roligare att alltid kunna läsa kommentarerna tillsammans med inlägget, på FB går de inte att "spåra" senare.



Tatuering med dermal anchor
Troliga placeringsalternativ
Kan tycka att denna typ av tatuering är väldigt snyggt
men på toook för stort för mig.
Området runt rad 6-9 i texten kan tänkas,
men inte hela ytan såklart isf

Om det i slutändan kommer bli någon eller bara förbli en "dröm" får vi helt enkelt se :)


- Posted using BlogPress from my iPhone



3 kommentarer:

Linda sa...

En fjäril med några krusidulle mellan dermal? Du liksom flyger med vinden och hamnar överallt och får vara med om saker :P

Min nästa tatuering ska vara en blomma med slinger på vänster benet, några kroppsmålningar på kärlekshandtagen blir det inte för min del, de syns redan mer än nödvändigt!

Xia sa...

Förknippar såklart hundar med dig!

Anna sa...

Jag funderar på samma sak.. varje kväll... vill ha en tatuering, vet vad jag vill att det ska stå, har ett par platser på kroppen jag tycker är bra.. men det känns inte helt sådär perfekt ännu. O ska det finnas där resten av mitt liv så jag jag f*n veta att jag blir nöjd! ;)

Skriv när du bestämt dig ;)