måndag 15 mars 2010

15/3 - GHU på biomys


Var på Alice i Underlandet nu ikväll med hundklubben, hela 16 personer blev vi :) Jag och Cecilia som är med i Uppvisnings- och aktivitetskommittéen spånade loss lite på "utan-hund-aktiviteter" för ett tag sedan och C kom då på denna briljanta idé :) Cillen tog anmälningar och påminde och jag höll i biljettroddandet. Så himla skönt att jobba med någon som allt bara funkar med och man lätt kan dela på olika uppgifter :) Tack Cilledill för detta! :)

...Dock höll det på att inte bli någon bio alls ett kort tag, då jag mitt i allt annat glömde att hämta biljetterna, som tur var kom jag på det i tid och slängde mig in till stan vid 21:30 i torsdags :P Phuu!

Bion var jättemysig och rolig, rekomenderas verkligen!! Men se den för guds skull i 3D och engelskt tal (och se till att ha varit på toa innan)!

GHU kommer numera köra den berömda "futterwackan" (stavning?) som uppladdning på alla tävlingar framöver...

Tack alla som var med ikväll och myste till det :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det blev kalas mys!!