måndag 11 oktober 2010

11/10 - Kompis det går bra nu...

Livet rullar på med jobb, promenader, gymmet, tävlingar, vänner, Båstad osv... och inte minst en annan mycket trevlig "sak" som faktiskt är en av anledningarna till att jag varit så fruktansvärt tokdålig på att uppdatera här. Jag hoppas det är så bra så att jag kan börja avslöja iaf lite om ett tag. Time will tell... (det finns en liiiten, liiiten ledtråd redan i detta inlägg dock)

En sak som jag däremot kan avslöja, till och med skrika ut, är att: IGÅR SKREVS DET AGILITYHISTORIA mina vänner! Combat och jag tog ÄÄÄÄÄNTLIGEN vår FÖRSTA AGILITYPINNE med vinst i Falkenberg!!!!!!! :D Trots ett ganska så svajigt (iaf första halvan av banan) lopp med en jääätteutsvängning som säkert tog 4-5 sekunder, och enligt mig inte godkänd balansnedfart (dvs stannade inte) så kammade vi hem segern över ca 35 starter och ett flertal som också de var nollade på hinder! Skööööön känsla som firades på absolut bästa sätt hemma i soffan med massor av mys och thaimat :)

För övrigt har hela helgen från början till slut varit helt drömskt bra :) Njuter till fullo just nu!

Love it, like it!

Haha, ruggigt ful bild, men va fasen gör det?? :D

Bilder från en underbar helg!
(klicka för förstoring som vanligt)









Tyvärr blev inte vinnarloppet filmat, men hoppas få tummen ur att fixa filmerna från de 2 tidigare tävlingarna, och kanske skriva lite mer utförligt vad som hänt sedan sist :)

4 kommentarer:

Paulina sa...

Fy vad ni är bra!! stort grattis!! :D

Elin sa...

Håller med Paulina - ni är så BRA! Nu kommer resten av pinnarna trilla in ska du se :-)

Veronica sa...

Återigen, stort grattis till pinne och vinst! Och tack för trevligt sällskap i helgen, var väääldigt roligt! =)

Jeanette sa...

Vad glad jag blir för din skull. Otaliga Grattisar från oss i Norr.