onsdag 17 oktober 2007

Pizzatjöt =)


Vaknade utan feber (tror jag iaf, har ju ingen termometer så jag vet inte säkert) men mådde verkligen skit!! Va väldigt nära att stanna kvar i sängen hela dagen. Men jobbet kallade ju även fast jag tog en lugn morgon och va på kontoret vid 09:20. Satt på kontoret och pillade med lite annonser och ansökningar och drog till stan sen vid 11-tiden. Nu skulle de shoppas förkylningsknark å present till D som jag skulle träffa sedan för att fira hans födelsedag med en lunch på Incontro i Gothia Towers. Blev en flaska Echinagard, näsdroppar med menthol :p och Strepsils till mej, och 2 väggljusstakar till D.
Kände mej faktiskt helt OK när vi åt och även åkte å kollade på en soffa som jag ska få låna av honom tills jag hittar någon jag vill ha och sparat lite pengar =) Kollade även på en soffa som D troligtvis ska köpa på Bolia, ursnygg!! De har jäkligt mycket snuggt där kan jag lova!! *köpsjuk*

Sedan va de hem å jobba lite hemifrån, kände direkt när alvedonen tog slut i kroppen och jag blev urkass igen med ont i huvet å frossa :( Knapra 2 alvedon till men de ville inte hjälpa, suck. Hällde även i mej Echinagard varje timma, YUÄCK!!

Hade iaf nåt kul att se fram emot eftersom C & "killarna" skulle komma å käka pizza å tjöta en stund sen på kvällen =) De kom vid 7-tiden å vi gick till pizzerian här intill. Blev en Schebab för mej. "Tyvärr" (bör väl iofs ses som positivt) blir de ingen pizza därifrån igen, iaf ingen kebab! Smaka inte mycke och var nån konstig grön sås på :s Lite tjöt blev de med =) killarna tjötade med, men mest Combat & Patric. Buddy var inte så road av ståhejet Combat förde :P
Va iaf jättetrevligt med lite sällskap och skitsnack =) Combat sover nu gott efter att de röjt runt här hemma. Det ska jag oxå göra nu tänkte jag, sova alltså, inte röja runt :D

*snörvel på er*

Inga kommentarer: