onsdag 30 april 2014

30/4 - Hemsedal & Crossfit up front

Nu är det Valborg och i morgon drar vi till HEMSEDAL för finalfirande!! Pepp, pepp, pepp till tusen!! Kommer bli en hysteriskt rolig helg, och det bästa av allt är att min Andrea är med i år igen efter 2 stycken missade finalfiranden då hon jobbat ute på kryssningsbåt, men nu jäklar!! ...och inte nog med att Andrea ska med, vi har lyckats skrapa ihop ett gäng på 23 personer totalt som åker upp tillsammans (där ibland Henning såklart)! Vill åka nu, nu, nu!! =D

Innan helgens förfall börjar (det är inte någon direkt hälsoresa :p ) har jag dock kört Crossfit-pass i måndags, tisdags och idag blir de "obligatoriska" 2 onsdagspassen - TEAM Wod & sedan Skill & Mob direkt efter. Eftersom Andrea kom hem från Tyskland redan i måndags ska hon följa med idag till boxen och vara med hon också, ska bli grymt kul att få visa "mitt nya 2a hem", tror att hon kommer älska det lika mycket som jag =)

Eftersom det inte går att mobilblogga längre efter att jag gjorde en uppdatering på mobilen, så blir detta antagligen sista inlägget innan resan - förhoppningsvis återkommer jag på måndag med statusrapport efter helgen ;)




**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: