söndag 6 juli 2014

6/7 - Fredagsträning & Party med Göta

En väldigt bra fredagskväll med "aw" på Göta - Först ett CF-pass och sedan ett par timmar häng och fri hopp å lek i boxen med likasinnade =) 



STOLT att köra ALLA Pullups helt fritt utan band, eller "hopp-box" - äntligen har jag lärt mig att "kippa" =D
Thrusterserna körde jag på 25kg, vilket var jobbigt nog! =) 


 Passet avslutades med "Discopump" av biceps ;) - en tävling mellan tjejerna och killarna vilken gick ut på att samla så många repetitioner som möjligt, killarna hade 30kg och tjejerna 20kg, resultatet blev oavgjort på samma antal repetitioner =D








Matintaget är viktigt när man tränar hårt ;)


Testade att stå på händer på 1 hand, och det gick alldeles ypperligt bra - mot vägg dock såklart eftersom jag inte kan stå på ens 2 händer fritt än 

Träna, träna, träna - en dag ska jag kunna stå fritt!




Drossfit-fun =) 






Efter 45 kippade Pullups... 



Det har inte blivit någon träning nu i helgen, men häng med Götafolket hela lördagskvällen i alla fall, då det var invigning av den nya boxen/anläggningen =)
Först lite enkel buffé (kycklingspett & ris), mingel osv på Hard Rock (jag, Henning & Fong köpte även var sin efterrätt - i storlekar närmare en elefant-tass), därefter gick nästan hela gänget (kanske ca 50-60 pers) vidare till Bar Himmel på Götaplatsen, och till sist avslutade ca 30-40 av oss kvällen på Port du Soleil =) En himla kul kväll med massor av fint folk, är sååå glad över att vara en del av den gemenskapen och samhörigheten som finns på Göta! Har verkligen hittat hem! ...och till hösten börjar även Henning och blir en del av Göta han med =D









**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: