fredag 15 juni 2007

Nytt blad och oskriven berättelse... (+träning)

Glad i hågen kom jag till träninssalen igår berädd på ett combatpass, eftersom jag visste att S var i Frankrike var jag berädd på att det skulle vara någon annan som körde... MEN när jag kommer hör jag slutet på någonting som låter"-men vi jobbar på att lösa det, men vi har inte musiken... Men något pass blir det iaf..." Fattar då att de missat eller att S missat att säga till att hon är borta denna veckan och de inte har någon ersättare. SUCKDUCK! In kommer sedan en mastodontkille som säger att "-nu blir det BOX istället" Neeeeeej, inte min favorit direkt. Känns så ryckigt utan nåt flyt i passet lixom... Jaja, men jag var där och ombytt så jag kände inte för att byta om och åka hem utan någon träning alls. Bet ihop och parade ihop mej med en smått stressad tjej som va rätt OK att köra mot iaf. Blev ungefär knappt hälften så trött som ett BC pass, men fick iaf lite träning i lår och armar/axlar... Jaja, thats life. PÅ MÅNDAG, DÅÅÅÅÅ JÄKLAR (igen) Har även bokat ett MRL-pass imån 11:00, ett cykel/core-pass på söndag och COMBAT på måndag då OCH COMATRELEASE PÅ ONDSDAG!!! Äntligen!!

13:00 idag var jag på visning med min pappa på en lägenhet (rullharvsgatan 6A)i Mölndal, så jäkla fin!! VILL HA, eller som de säger i Galenskaparnas JulJulJul; "- årets julklapp som alla vill ha, ha, ha, HA-klapp" ASGARV!! Åter till ämnet; lägenhet. Fick en förhandsvisning idag efetrsom jag är borta nästa vecka på de 2 ordinarie visningarna. Vi la ett bud, tror ju inte att vi får den får den för det, men man får ju börja någonstans. Har ett maxpris jag kan tänka mej gå upp till, hoppas verkligen att jag får den!! Annars blir det depresion (stavas?) ett tag ;(

Grejen är såhär att när hunden (fortfarande utan namn) kommer hem, måste jag flytta ut... Vet inte om mamma tål den nämligen... Så den 14 Juli bör jag alltså ha någonstanns att flytta till, annars blir jag inneboende hos Z ett tag =) Jag har alltså börjat vända blad på mitt liv och ska börja skriva en ny berättelse, en berättelse som är väääligt oskriven just nu... det jag vet är att: Jag har snart en egen hund och jag har ett jobb och... eller nej, just det, där tog det slut... Spännande men skrämmande. Vart tog mitt kontrollbehov vägen ?

Sitter för närvarande hemma hos Z nu och kollar på Galenskaparna och glömmer all ovisshet för en stund. "Grisen i säcken" kan man lixom inte tänka på något annat, än att asgarva hela tiden =D

Tänkvärt; vart ligger Gamla Zeeland? Man hör ju aldrig någon gå runt och säga att "-hej, jag är från Gamla Zeeland lixom..." och varför har Julgrisen ett äpple i munnen? 1; För han tycker inte om banan X; Han är så'n 3; Melon är för stort Klura på det en stund du =)

Nu ska jag skriva vidare på mitt liv framför TV;n en stund till

Inga kommentarer: