tisdag 19 juni 2007

Soon it is here...


Combatrelease imån - sjukt kul!! Dock är det inte S som håller i det, men jag tror det kan bli bra ändå. Ska berätta en liten hemlis... jag har redan tjuvkört lite av den nya koreografin... (don´t tell) Körde ju igår oxå som jag skrivit innan att jag skulle, och då hade hon som körde passet bytt ut några delar mot det nya. Fick bland annat prova "switch knee", den nya ginga & front-kick kombinationen... KLURIG! Här blir det nödvändigt att ha hjärnan helt urkopplad för att det ska fungera! Måste även lära mig att INTE korsa benet utan bara kliva rakt bakåt. Challange - tagen! Lite tråkigt att man märker att det är sommar nu, blir bara färre och färre på passen. Blir inte lika bra tryck när man är så få :(



Idag har jag varit strandsatt på jobbet kan man säga... Va sjutton gjorde man utan mobil förr? Själv har jag 2 nu men klarar mej inte ändå... Comviq stängde utan förvarning av mitt privatabonnemang imorse och jobbmobilen glömde jag givetvis hemma. *galen, arg, isolerad, utanför, panik* Alla löste sej iaf med folk jag va tvungen att komma i kontakt med. 17 misade samtal på jobbmobilen när jag kom hem... Hmm

Mötte upp min kontaktkompis efter jobbet som åkte med mej hem och åt middag med min familj, tror hon tyckte det var kul. Åkte sedan upp till GHU och körde lite agility för att hon skulle få prova på det med Milou, det tyckte hon var jättekul och såg nöjd ut när jag lämnde av henne hemma hos sej sedan. Hade även med en T och hennes Sheltikille som gått kurs hos mej i Torslanda så att de fick träna lite med. De är jätteduktiga! Hoppas hon fortsätter träna och komma igång lite mer nu bara. Försöker få med henne på täving i Borås försa helgen i september nu... Låter som det kan gå vägen faktiskt =) Hade vart jättekul!!

Bara några timmar kvar nu till Combaten =) Tjohooo!

Inga kommentarer: