tisdag 12 juli 2011

12/7 - Xakt 1 vecka kvar till Kebn :S

Vid detta laget om EN VECKA sitter vi på tåget som tar oss till Kebnekaise, eller rättare sagt på tåget som tar oss till Boden, där en buss tar oss till Kiruna och sedan ytterligare en buss till Nikkaluokta - Jag, Hanna, Emma P, Sofie, Jenny & Jeanette med Combat, Janis, Theo, Vilja, Chili & Pax. Börjar bli pirrigt!

Båtturen över Laddujujarvi ser jag verkligen fram emot

Fjällstationen

Toppen med vandringsvägar

Imorgon ska Emma och jag ut och shoppa våran mat, vi ska ju vara "matpartners" :p, och annat som inte är färdigfixat än. Idag i stan med Andrea köpte jag en riktigt bra vandringströja tror och hoppas jag, en walking/running-tröja från Nike. Kom på att det nog är smart att ha med någon annan tunnare långärmad tröja än bara microfleece som nog kan bli för varmt ibland.

Me like =)
Min har mörkgrått på sidorna


**Like it, love it** /Sarah

3 kommentarer:

Linda, Inez å Drömma sa...

Hoppas ni får lagom väder och underbart kul! Jag vill höra allt om strapatsen sen!

Pia sa...

Härlig färg! Ge mig!

Anonym sa...

ÅÅÅÅ vad kul