tisdag 1 september 2009

Morgonritualer

Så har vi sagt farväl till den bästa månaden på hela året, och välkomnar hösten och september. Kikar man dock ut på vädret skulle det lika gärna kunna vara högsommar :)

Med hösten kommer förkylningar som ett brev på posten, därför har min moder försett mig (och antagligen min syster) med allehanda förkylningspreparat för att hålla bacillerna borta... "Nu äter du det här till svininfluensavaccinet kommer om 1 månad!" Så det är väl bara att få in dessa vätskor och piller i morgonritualen och även en gång på kvällen, så hon håller sig nöjd :) Är själv inte speciellt orolig för den där grissjukdomen, tycker alltid att media m.m. schåsar upp alla sådana grejer. Menmen, det kanske är bättre att ta det säkra före det osäkra.

Så numera intas dessa spännade saker medans jag trycker igång datorn på morgonen, får hoppas att de gör någon nytta :) Jag har faktiskt en förkylning på gång känner jag, så kan den motas vore jag himlans glad!





Har precis varit ute och gått med Combat runt Safjället nu i det grymt sköna vädret! Dax att sätta fart här hemma innan det bär av mot jobbet. Kan man tänkas få sålt lite mer idag, eller är alla människor ute i det fina vädret efter jobbet ikväll tro? :)

Inga kommentarer: