fredag 7 maj 2010

7/5 - Kortkort om Hemsedal

Kom hem från Hemsedal lite efter midnatt i söndags, åkte bara hem i 5 minuter och rafsade ihop lite grejer, körde vägen om Andrea och släppte av henne i Högsbo, och fortsatte sedan direkt till Torslanda där jag slocknade i sängen vid 3-tiden. Mamma hade varit snäll och hämtat Combat hos farmor & farfar. Måndagen drog igång med premiär för TV-inspelningen, och har fortsatt med inspelningar tisd, onsd & torsd, och sedan datorjobb för mitt riktiga jobb på kvällarna då jag har en del dead lines för broschyrmaterial inför en mässa i Oslo i slutet av månaden som vi ska på. Häktiskt värre just nu med andra ord. Bevisas kanske med att jag idag lyckades att varken höra att det ringt eller att alarmet gått på mobilen när den legat ca 50 cm från mig när jag bara skulle vila lite förut, vilket blev 3,5 timmas hård sömn... Kom hem till mig själv först sent igår, onsdags, kväll i o m att jag bott hos päronen som bor närmare inselningsplatsen, och kommer göra en del framöver de här 4 månaderna med inspelningar. Därav dålig uppdatering här, men ska iaf slänga in några få bilder och snabbkommentarer från vår underbara Hemsedalsresa innan jag hoppar i säng. En längre rapport med maaassor av galna och härliga bilder kommer!

Vi har liksom förra året haft det helt makalöst magiskt bra!! Galet och härligt från början till slut. Mycket skratt, mycket skidor, mycket after ski, mycket fest, mycket underbara människor, mycket bastu, mycket kärlek, mycket sol, mycket snö, mycket livsnjuteri!!

Partners in crime!
The girls that rocked in Mölla, stuga 203 tillsammans med våra 3 boys
Daniel, Calle & Rickard!





Vår stuga blev självklart allas medelpunkt



Underbart, fantastiskt, magiskt




Det var några fler på After skin...


Lööööövley!!!


Muuuuuuuch more to come!!


Inga kommentarer: