måndag 25 juni 2012

25/6 - Lite nytt i hundgarderoben

Vips så vart Combats "garderob" utökad med lite nya livsnödvändiga grejer från Cozy Critter ...jag skyller på Åsa Wrede, allt är hennes fel!!

Bland annat så kommer de här 2 halsbanden snart pryda fluffmonstrets hals, och just för att han är ett fluffmonster har jag tagit dem 4 cm breda (som hans Minx-halsband) istället för standardmåttet 2,5 cm - de kommer alltså vara nära dubbelt så breda som de på bilderna under, för att synas bland all päls =)


Förutom halsbanden blir det även:

1st "Halti" i limegrönt med "Combat" broderat på i "hot pink"-färg
1 st "All purpose leash" i samma färg/mönster som det översta halsbandet
1 st "All purpose leash" i limegrönt - matchande både haltin & pussel-halsbandet
1 st "ID tag" i stjärnformat, limegrön med vit text "Combat" och mitt mobilnummer
1 st "ID tag" i stjärnformat, hot pink med vit text "Combat" och mitt mobilnummer

...hoppas leveransen går snabbt, vill ha grejerna innan Norgevandringen ...fast, har ju beställt ett nytt halsband hos Minx också just till Norge - ett "Sverigehalsband" med blått fodertyg och gult band med vita får på och små rosa blommar :p - Sverige och vallare i ett lixom :p


**CREA DIEM** //Sarah

1 kommentar:

Humlespunk sa...

Haha, "livsnödvändiga" :)
Jag känner inte alls igen mig i sånt resonemang ;)
(På tvärtomspråket)