fredag 1 juni 2012

31/5 - Studentkalas & hundkursande

Kontraster, älskar kontraster och omväxling i vardagen :)
Studentuppvaktning för min syssling efter jobbet uppklädd i kjol, nylonstrumpor och instoppad ärmlös blus, och sedan direkt iväg till hundklubben för att hålla hundkurs i Lundhags, gympadojor, collegetröja och hundjacka :p

Nöjd och glad syssling taggad för kvällens studentfest, och glada, flitiga och duktiga lydnadselever - bra kväll helt enkelt :)

Combat blev lite spontant kvar hos hundvakten hela kvällen så det vart hundtomt för min del, men där emot fick jag sällskap av Sandra & Jazz-mallen upp till klubben :) (över-)Trött liten söt-malle på vägen hem kan jag lova ;)
Trött söt-berger här hemma med nu, vart mycket spring och bus med hundvakten idag, såpass mkt att han slagit ut resten av den redan sen i somras halvutslagna tanden + troligen en till (gluggen ser så stor ut, får räkna efter imån :p), knäpphund! :)

Nu, nighty!!

Grattis Fanny!!

trötthundar

omväxling förnöjer :P 



1 kommentar:

Sandra sa...

Tack för att du orkar ha med oss. Jag uppskattar det verkligen jätte mycket skall du veta.