tisdag 2 april 2013

2/4 - 13 km helvete

Som jag gissade så taggade Henning igång på min mil-runda förra veckan, och "tyvärr" taggade jag igång på att han skulle ge sig på att springa från stan-lägenheten och "broarna runt" (som vi dock inte visste hur långt det var), så jag hakade på i fredags efter att vi varit i Vårgårda och tävlat lydnad.
Idiotisk idé, smärta i låren i varje steg från min tidigare runda 2 dagar innan, tjurskallig och vinnarjävel som jag är bet jag ihop och tog mig runt hela vägen - nu i efterhand är det väl lite kul att ha gjort det, men tror verkligen inte att det blir någon mer gång!
13 km skrapade vi ihop och tempot var riktigt bra om jag får säga´t  själv =)

Uppvärmning + nedvarvning ca 500-800 meter, jogging blå linje 13 km




Älvsborgsbro i motvind uppskattades inte av H :p


Götaälvbron och snart i mål =D


Inga kommentarer: