måndag 30 september 2013

30/9 - Ihopkoksträning

Never miss a monday! Ett av mina bästa träningstips! Då får man en bra start på veckan och man slipper "jaga ikapp" om man har ett visst antal dagar som man har som träningsmål i veckan.

Idag blev det ett litet ihopkok av 15 min Crosstrainer, Idas Challange (se inlägget innan detta), Nike Training Clubs "15 min Ab burner" och lite avslutande hand- och huvudståendelek - blev riktigt nöjd med den dryga timman som jag "skrapade ihop", trots att jag hade dåligt med träningsidéer/motivation när jag åkte till gymmet - så det får bli ett annat bra träningstips; när idéerna och motivationen tryter - SNO AV ANDRA ;) Använd appar, hitta enkla cirkelupplägg på t ex Instagram (där det väller av dem) eller kika in någon träningsblogg innan gymmet för att snappa upp någon ny övning eller tips.






**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: