tisdag 24 februari 2009

Inbjudan till föreläsn. m Jenny Damm

På lördag nu den 28e så har Göteborgs Hundungdom årsmöte, direkt efter har vi en föreläsning med Jenny Damm. Hon kommer att prata om mental träning och fokusering inför och under tävling, främst riktat mot agility då.

Jenny arbetar heltid med hundar/agility och hon har tillsammans med sina Border Collies alla stora mästerskapstitlar man kan vinna, med ett VM GULD som absolut största merit tillsammans med hennes äldsta hund Lotus. Läs mer om Jennywww.lotuseducation.se

Föreläsningen är öppen för alla
Kostnad: 100:- betalas på plats
Plats: GMBK (Sisjön/mölndal)
Tid: 14:00- ca 16-17
Anmälan: sarah.ordforande@goteborgshundungdom.se

VÄLKOMNA

3 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig Sarah och hoppas ni får superskojj imon :D Kram och glad helg :)

Eva W sa...

Synd att man bor så långt bort....

Anonym sa...

Hejsan! Hoppas allt är bra med er!
Jag kan inte den 28-29, jobbar den helgen tyvärr. Sen har jag väldigt fullt i mitt schema vad gäller helger... Sååå tråkigt. För du jobbar alla vardagar väl? Vardagar kan jag såklart...! Jag är ledig nu den 21-22 mars sen är min nästa lediga helg första helgen i juni, om jag inte ska tävla agility då. Blir ju alldeles rädd för mig själv när jag inser hur fullbokad jag är....

Skulle kanske kunna annandag påsk, beroende på hur färdig jag är med mitt projektarbete som ska lämnas in på onsdagen.

Träningläger i sommar istället!? =)

Massa kramar