torsdag 23 april 2009

Aaaootsch!!


En sak kan jag lova! Jag kommer ha en sådan grym träningsvärk i rygg och axlar imorgon så jag knappt kommer kunna röra mig! På Combaten idag så körde vi 6 nya låtar som kommer i nästa release och de va sjukt ansträngande för just rygg, axlar och överarmar. Troligtvis kommer människans största muskel, Gluteus maximus , att känna av sitt imorgon med. 36 side kicks i 1 låt... My Lord!! Kul var det i alla fall att få in lite nytt i passet, och med det passet som kommer, så kommer beach 2009 att vara plättlätt att nå upp till. BC40 kommer shapa söööönder en ;)

Gick power walk på löpbandet i 15 minuter efteråt också för att fördriva tiden innan min soltid, det var helt OK att gå på det tycker jag faktiskt. Har vait väldigt skeptisk till löpband innan just för att hag tycker det är löjligt att gå på ett band inomhus när man kan gå en promanad i skogen eller vid havet eller annat härligt ställe. Men det var faktiskt rätt skönt att gå på det måste jag erkänna, man kan liksom bara gå utan att behöva koncentrera sig på något, bara på att röra fötterna. Så det kan mycket väl hända att det blir en repris på bandet :) Skulle dock aldrig i livet byta ut utonhuspromenader mot ett band, men det är ett bra komplement utan tvekan.
När jag kom hem vid 21 tog jag ut Combat på en promenad, han måste ju få sitt med hur mycket jag än har tränat. Gick vår "vanliga" kvällsrunda runt Bifrost som tar ca 30-40 min. Hade egentligen tänkt ta Safjället, men jag tror allvarligt talat inte att jag ens kommit ur sängen imorgon då eftersom det är väldigt backigt där, mördarbackan i början ska vi inte ens tänka på just nu...
Morgondagen blir en häktisk dag och börjar som ersättare för AkvarieLeasing på BNI klockan 06:50 i Gårda :) Lovely!
Dax att sova nu då alltså med andra ord. Hoppas ni haft en bra dag! :)

Inga kommentarer: