onsdag 12 januari 2011

12/1 - Yoga-jag?



Ja, tydligen har jag sagt ja till Tina på att testa ett yogapass på gymmet ikväll... Har testat några gånger innan, för typ 4-5 år sedan och då var det inte min grej, tror inte att det kommer vara det nu heller.

  1. Jag klarar inte att vara sådär allvarlig och "djup", speciellt inte som när man samtidigt i grupp gör massa olika konstiga kroppsliga övningar med namn som "hunden", "solhälsning", "duvan", "trädet" osv...
  2. Mina handleder har, vad jag kommer ihåg, protesterat våldsamt både under och efter passet innan
Tokbryt kommer garanterat vara farligt nära hela passet!
Tur att vi ska köra en hård timma styrka och kondition innan på gymmet så jag förhoppningsvis är lite tömd på överskottsenergi innan vi går in i rummet med tända ljus och åmar oss på golvet :P

Wish me luck!

Inga kommentarer: