tisdag 25 januari 2011

25/1 - Krasch, bom, bang

Ohhh noooo! Datorhaveri :( Fläkten har kapitulerat och dratt till Nordpolen eller liknande tror jag. Räcker inte kylan här kan man undra??!
Datorn funkar i ca 15 min, sedan slocknar den av överhettning. Baj!!
Ny är iaf beställd, dator alltså :) En fläkt skulle ta ca 2 veckor att få tag på, en ny dator har jag troligen och förhoppningsvis klar på måndag, med allt från denna gamla överlagt.

Mötet med PTn igår gick jättebra faktiskt :) Mkt nöjd för att vara jag :) Nu jäklar!

Om datorn vill samarbeta med mig lite mer senare idag så ska jag göra en lite utförligare rapport som jag vet att flera är nyfikna på,och lägga in resultaten från mätningarna samt mina nya mål :)

**Like it, love it**
/Sarah

4 kommentarer:

Hundens Hus Göteborg sa...

Vet du vad en fläkt kostar om man vill ha bara den? :) Kram Elin

Rocktassar sa...

Ajaj inte roligt när datorn kraschar. Sällan en billig historia! :(

Sarah Carlsson sa...

Elin: Ca 2-400:- nånting, plus ca 1 timmas jobbkostnad om du ska lämna in den.

Anna: Tur att man har jobbdator :P

Ann-Sofie sa...

Skruva fram fläkten och gör rent den från allt hundhår... ;)