fredag 20 maj 2011

20/5 - Båtbilder & mobil på G

Som tur är så överlevde minneskortet simturen, så här kommer lite härliga bilder från vår båttur igår =)
Jag har nu även löst så att jag iaf får igång en mobil över helgen, så får jag lösa det "på riktigt" på måndag. Förhoppningsvis fungerar SIM-kortet så jag kan köpa en adapter att sätta in det i min gamla, dock inte helt stabila, iPhone 3G. Ska åka iväg och kolla upp detta nu och sedan bär det av mot Sthlm som sagt, tyvärr blir det inget sällskap i bilen då mina planerade små medpassagerare inte kunde i sista sekund :( Men å andra sidan kan jag köra på och spela vilken musik jag vill, hur högt jag vill (dock Combatvänligt)




Om någon undrar så gillar jag rosa...

Båt eller skidtur??

Stabila båtar som startade som de skulle
och var täta...



Klart bästa och galnaste teamet!

I väntan på vår guide...

ready to ruuumble!

och så bar det iväg ut mot vågorna

Vart tog alla vägen??



Sista bilden innan kameran glömdes av och gick en stilla död tillmötes...
**Like it, love it** /Sarah

Inga kommentarer: