lördag 21 maj 2011

21/5 - Framme i Upplands Väsby med mobil

Inte ens såhär het är min nuvarande mobil :p
Så himlans lätt var det inte att få igång en mobil kan jag säga. MORR!! Min gamla iPhone 3G var ju låst till Telenor, kom jag på alldeles för sent. Fick vända om till Frölunda Torg och lösa det efter en del om och men på annat sätt. Nu tjänstgör en Samsungskräpmobil över helgen, det går att ringa & SMSa på den iaf men inga nummer finns inlagda, så det blir gissningslek när SMS och samtal kommer :P  Vid 17:50 kom jag iväg från GBG till slut, beräknad tid var runt 13-14... Men jag fick iaf sällskap upp, och det hade jag ju inte fått om jag kommit iväg som jag skulle =) Filip & en kompis till honom liftade med till Norrköping där det även för mig blev ett spontant stopp på några timmar med lite promenad, chillande och pub-besök med matintag. Behövligt och najs! =) Tack pojkar för att jag fick infiltrera starten på er grabbhelg ;)

Nu vid 3 landade jag i "mitt" lilla uthus här hos Monne Kennel Hob-Nob´s. Har inte direkt någon tid att passa imorgon som tur är, men vill upp i hyfsad tid för att komma iväg till rasträffen där det blir utställning, Test de Comportement & grillmiddag med massor av härligt bergerfolk =)

Ha en underbar helg du med =)

**Like it, love it** /Sarah

Inga kommentarer: