söndag 16 oktober 2011

16/10 - Beachvolley-fun


Har varit i NRJ Beachvolleyhall idag med ett gäng folk och kört lite BV =) Tycker det är kul att dra ihop ett gäng och köra lite på skoj ibland (så länge mitt lag vinner såklart), du borde prova om du inte gjort det innan - om du har möjlighet förståss.
 Efter spelandet tog jag, Martin & Tärby en middag på Linné Cicero - mysigt, trevligt och inte minst kul att snacka ikapp sig lite med killarna, speciellt Tärby som man knappt sett på 1,5 år eftersom han haft flickvän (som det nu tagit slut med) ...jag har dyrt och heligt lovat mig själv att ALDRIG bli en sådan hemma-toffel som avskärmar mig övriga världen bara för att jag har pojkvän. Den dagen jag gör det ska jag käka 13 ton smågrus och dansa naken på Avenyn - alla ni som läser här får bli vittnen till mitt löfte!
En bra dag och kväll helt enkelt, om man bortser från nässelutslagsklådan - men det berättar jag mer om i ett senare inlägg.










Nu ska jag och Combat sova "ensamma" i Linné - P är borta idag till imån och fiskar hummer men jag passar på att bo här ändå iom att jag har ett möte typ 100 m här ifrån i morgon bitti - pöörfekt =)


**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: