fredag 7 oktober 2011

7/10 - Slottshelg m pompa & ståt väntar

På ett ungefär i alla fall =) 
Snart styr nämligen KIAn mot "Slottet" - ett litet, lite samhälle söder om Hamburgsund. Väl där blir det hummerfiske, bastande (badande för de mer våghalsiga), chillande, njutande och hummerfestande med bubbel. Lär bli en grym helg helt enkelt - en bra blandning av hårt slit, slappande & lyxande =) 






Det blir faktiskt mitt allra första hummerfiske, ska bli kul och inte minst fantastiskt härligt att komma ut på havet i flera timmar såhär på hösten. Me lajki!

Hoppas du också får en perfekt helg, så som min kommer bli - vad det nu innebär i just din mening? 



**CREA DIEM** //Sarah

1 kommentar:

Svempa sa...

Hej Sarah!
Jag heter Svempa Jansson och är den fotograf som tagit bilden på hummern du har här på din blogg. Eftersom du inte har tillstånd att använda bilden från varken mig eller bildbyrån den ligger på vill jag att du snarast tar bort den.

Med vänlig hälsning Svempa