torsdag 10 november 2011

10/11 - Slottet-hummer - back check

Eftersom att det har varit helt grymt härligt väder ute idag (yes, jag har sett det genom fönstret på kontoret, och smakat på det i ca 1 minut från bilen till lunchavhämtarstället och tillbaka) så har jag varit så sjukt sugen på att åka ut på havet (där förövrigt P befinner sig nu i 5 dagar på sin lilla stridsbåt till leksak, och skickar elaka bilder som inte alls gör mig mer havssugen). Men istället får jag väl drömma mig tillbaka till våran härliga helg på Slottet för nära 1 månad sedan nu.
Hav, hummer, mys, bastu, bad och trevligheter i massor!!

Får helt enkelt bli en bildkavalkad där ifrån =)

Medan ni tittar på bilder och blir avundsjuka så ska jag dra hem från jobbet, dra ut med hunden en snabbis, byta till träningkläder och åka till gymmet för ett Bodycombatpass =) Ny instruktör för mig idag, ska bli intressant... Flipp eller flopp??















































Jag ska INTE bada
...bara svalka mig lite från bastun

Jag ska INTE bada
...bara känna lite på vattnet

Va FAAN jag badar väl då
...om de ska va ett sånt jä*la tjat!






































**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: