lördag 12 november 2011

12/11 - Äntligen bestämt!

Nu har jag precis varit inne på Snowandmotion och lagt min beställning för mitt presentkort som jag vann hos Jenny-aliskt för ett litet tag sedan. Tog ju ett tag att bestämma vad av alla 100-tals grejer inne på sidan som jag helst ville ha, men jag gick på vad jag är i mest behov av och till slut bestämde jag mig iaf och nu är de här glada sakerna på väg hem  =D

Kari Traa Kari Bamboo Thermo Wool Sock


Kari Traa Butterfly 1/2 Zip LS

Glad lördagskväll på er =)


**CREA DIEM** //Sarah

2 kommentarer:

Mimmi&Benjy&Urax sa...

Hej igen Sarah! Jag såg inte att det var din blogg förrän jag hade postat förra kommentaren, vad lustigt.

Tack så mycket för ditt långa svar!
Hmm.. blir så kluven. Jag vill bestiga Kebne, men jag vill även ha med mig hunden. TAnken är att vi sen ska åka till Lofoten å klättra på deras berg där (enklare än kebne).

Hur mkt kostade inte helikoptern?

Det vore jättekul att få läsa ett långt blogginlägg om resan och få se bilder! :)

Läste också om Combats kramper. Låter jätteläskigt. Hoppas det inte är någon fara med honom, håller tummarna!

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Det där ser ju najs ut :)

Sv: Själv skulle man behöva lite striktare regler kring kosten, men jag är riktigt dålig på det! :/