onsdag 28 november 2012

28/11 - Träningsomväxling??

Mitt numera nästan stående onsdags-bodycombatpass i Partille vart inställt idag - skit! Tappade träningsmotivationen men bestämde mig för att köra ett MRL-pass (mage, rumpa, lår) på 90 minuter istället i Frölunda, åka till gymmet och köra egen styrka hade jag för dålig motiviation till att göra helt enkelt. Vet inte när jag körde MRL sist, men blev påmind om varför i kväll i alla fall - fyyy vad tråkigt, och knappt jobbigt alls. Varför blir det så himla "klämkäckt gympa-aktigt" så fort den där jäkla stepbrädan kommer fram? ...step touch, klapp, klapp, mambo, hopp, hopp, gränsla, höga knän, klapp, klapp, tjohofaderittan... 90 minuter MRL kändes som knappt 30 minuter (typ 15 min kanske...) Bodycombat, pulsmässigt är man inte ens i närheten av ens 20% av vad man har på BCn... Styrkedelarna var OK men tråkiga dock, borde ha lite rumpvärk i morgon i alla fall =) Usch, fy å nää - omväxling förnöjer sägs det, men vetefasen :p Den enda som kan få mig på ett nytt MRL-pass är Paulina i så fall, som ju gått och blivit instruktör, lillskiten ;)

MRL - inte min grej

Blev latmat efter träningen idag,
1/2 räcker dock, annars blir det näst intill spyvarning,
 även fast jag tycker den är god :p

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: