tisdag 19 november 2013

18/11 - Sthlm 7-11/11

Inte heller förra helgen var jag hemma, då var jag nämligen uppe hos Henning i Sthlm i hela 5 dagar eftersom han behövde stanna kvar och jobba på lördag fm - så tacksamt med ett jobb som jag kan sköta även om jag inte är på kontoret (även fast det är väldigt trist att sitta själv hemma i en lägenhet med datorn) 
Det slumpade sig så väl att Andrea också var i Sthlm samma helg (hon har slutat på kryssningsbåtarna och flyttat till.pojkvännen i München) för att hälsa på Magda, så vi hann ses massor på lördagen <3 Först gym i 2 timmar på förmiddagen, sedan mötte vi upp Henning för lunch på Kungshallen och sedan kom de (Andrea och Magda alltså) till oss på kvällen - vi handlade massa godsaker och gjorde en finfin tapasmiddsg :)
Söndagen spenderade jag och Henning på Älvsjömässan där det var både "Winter show" (rätt trist och tafatt dock) och "Hälsomässan" (som var OK, men mkt "hokus pokus"-fokus :p) Fick iaf köpt lite grejs, bland annat ett flak Celsius - supersmidigt att få med hem till lägenheten, och inte minst till Gbg med all annan packning :p Men 12 spänn burken (ink pant) var klart värt besväret :D

Riktigt bra dagar i Sthlm, som vanligt :) Träning varje dag också såklart - även om jag släpper lite på mat-schemat från FF, så håller jag på att träna varje dag iaf, ofta mer än bara FF-programmet.

Inga kommentarer: