onsdag 27 november 2013

27/11 - Avbokade träningar & paj mobil

En förkylning verkar vara på G, samtidigt som jag fick lämna in min mobil på lagning igår då den råkat ut för sitt första fall vilket resulterade i en microfin spricka över skärmen, som i sin tur gjorde att touch screenen blev totalt obrukbar (det gick alltså inte att använda den öht) - iPhonen kunde man minsann använda hur sprucken skärm man än hade, men Xperian klarar visst inte en spricka som ens inte syns med ögat... Bra skit...

Inte helt 100 på topp alltså, men ska ta mig till gymmet efter jobbet i alla fall och köra ett lugnt pass utan cardio, kanske t o m bara fokusera på en lång, skön och välbehövlig stretch (avbokade både Crosscagepasset som jag skulle köra på lunch idag, och Vipr 3D som jag skulle köra nu på em) och hoppas på att förkylningen retirerar! Mobilen är ju inte så mkt att göra åt, bara att bita ihop och se glad ut, fick ju trots allt en lånemobil så länge - en liten HTC av något slag som kan ringa, SMSa, kolla mail och titta på Instagramflödet, bilder verkar den dock inte vilja ta så mitt Instagramkonto lär bli väldigt uppdateringslöst de närmsta 2-3 veckorna ;( ...nåja, I-landsproblem så det skriker om det - put on a smile and be happy!! =D





**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: