fredag 10 juli 2009

Varm i hjärtat

Måste bara lägga ut ett litet mail jag fick av en av våra söta medlemmar i Göteborgs Hundungdom. Blev så glad och helt varm när jag läste det.





"...Har även kollat lite på dina videor om frestyle tricks och lite lydnad,prövat hemma och det ger verkligen framsteg. För mig är du en bra förebild, jag tycker combat är superduktig och hoppas nå dit ni är idag tillsammas med smilla :) "





Ibland, tyvärr till och med ganska ofta just för tillfället, funderar jag på varför jag lägger så förbannat mycket tid helt gratis på hundklubben och stressar sönder mej med saker som man åtar sig, och även ska få andra att göra. Som ordförande har man ju den rollen att man själv ska vara drivande och lösa de uppgifter som ligger på ens egna lott, samtidigt som man ska få alla andra i styrelsen och kommitteér att göra sina åtaganden och specifika uppgifter för den positionen man har. Man blir ju inte direkt populär när man måste tjata om saker som måste göras och fixas, dead lines och möten mm... Svaret på varför jag gör det, är just sådana här mail, eller kursdeltagare som man ser utveckling på, och den härliga gemanskap som vi har. Man behöver dock bli påminnd om det lite då och då, för att forstätta orka och tycka att det är kul.





Så, tack Paulina, ditt mail gjorde mig verkligen jätteglad :)





1 kommentar:

Paulina sa...

Det var så lite så.
Det tycker jag du är värd.
Och det betydde mycket när du berömmde mig på sommarträningen.
Det är någonting jag kommer tänka på i motgångar och medgångar! :)
Så stort tack för tips och kommentarer,jag tycker du förklara saker skitbra! :)