tisdag 19 januari 2010

Boy´s & Caaars

I min och Combats familj hör numera en liten bil :D Det blev en KIA Cee´d, precis som jag hoppades och ville. En perfekt bil för det jag kommer använda den till, som hundtävlingar runt om i Sverige och resor i jobbet. För ska jag vara ärlig så är det inte min egna bil, utan en tjänstebil i o m att jag kommer resa runt en hel del i tjänst.

Ordet "liten" är väl iofs inte rätt beskrivning. 2007 utsågs den till "årets familjebil" med bagageutrymme på 534 liter. Nu är det bara en man som saknas ;)


Färg: Pewter beige




Stoor å ryyyymlig :)



Sånt som e bra å ha; funktionsratt, växelspak (är dock automat), klimatanläggning, uttag för AUX & iPod/iPhone, farthållare, elfönstarhissar, backsensorer mm mm mm




1 664 liter med nedfällt baksäte




Tonade rutor, 2008 års modell


Tjoohoooooooooo :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Detta tycker vi om massor!

Sarah Carlsson sa...

Jaaaaa :D Kanske ska stripa den med "Day n´ Nite" ?? ;P