lördag 23 januari 2010

Hemsk start, bra slut :)


Uppdaterat 26/1 -10

Efter att jag lyckats ta mig upp från sängen i lördags (23/1-10), och gått en runda ryckte jag upp mig lite och tog med mig Combat över till Pierre där det var lite soft "förfest" med Malkan, hans flickvän och 2 kompisar till dem. Satt mest och pratade, lyssnade på musik och tog det lugnt.

Lämnade hundarna hemma och körde in till stan lite innan midnatt för att lyssna på Malkans syrra som DJ-debuterade på El Corazon. Tyvärr var det väldigt lite folk, och lite väl lugnt för vår smak, trots att hon spelade grymt skön och meddragande musik. Jag, Pierre och Malkan gick vidare till Hard Rock och lyssnade och såg på Andrea & Niklas som körde 2 kortare set i baren. Efter att Andrea var klar satt vi alla 4 och pratade och tittade på folk fram till ca 3. Körde hem Malkan och styrde sedan hem till hundarna som fick en nattlig runda i kylan.

Lördagen blev trots den otroligt hemska starten, en himla bra och trevlig dag (OK, kväll/natt) i slutändan :)

Tack Piff & Puff för att ni fick liv i mig :)

Inga kommentarer: