onsdag 13 januari 2010

Mentalträningskurs-start idag


Nu ska jag iväg och hämta upp Pitbull-Ella och gå en långrunda med de båda två galen-panna-hundarna som inte träffats på flera veckor :) Därefter blir det föreläsning av Olof Röhlander om Mental Styrketräning/Tävlingspsykologi. Ska bli kul att fräscha upp sedan hästtävlingstiden då jag gick kurs i samma ämne, men för annan "instruktör". Har använt mig mycket av det jag lärde mig då, både inom ridningen & hundtävlandet. Kan starkt rekomenderas, men var noga med att det är för bra och erkända "tränare/instruktörer".

Dagens föreläsning är en uppstart av en kurs som jag ska gå nu i "vår" på 7 tillfällen. Det är GHU i samarbete med GMBK som annordnar kursen :)

Ha en fortsatt bra kväll!

(P.S. bara 3 videoklipp att redigera kvar... För den nyfikna finns redan 2 upplagda på U-tube, men väntar att länka in i bloggen tills alla är klara)

2 kommentarer:

Emelie sa...

Hej!
Jag har precis skickat över bilderna från MyDog till dig. Skickade dem till den mejlen som du skrev in i min gästbok (Y)
Jag har några fler bilder från finalen också, har inte lagt in dem på datorn än. Men de kommer att dyka upp på hemsidan inom kort. Du får hojta till igen om du vill ha dem också. ;)

/ Emelie :)

Sarah Carlsson sa...

Kanon, tack :)
Yees, jättegärna :) Alla bilder är kul att ha :)