fredag 9 april 2010

8/4 - Umeå dag 1

Snabbuppdatering...

Nu befinner jag mig uppe i Umeå hos bästaste Chrille & Annika :) ...och som socker på jordgubbarna, Combat fick följa med upp :D

Bilresan igår gick kanon, jag körde de första 80 milen till Sundsvall där jag hade möte medans Annika gick på Ikea och tog ut Combat. Sedan körde Annika de sista 30 milen. Vi var framme vid 19-tiden och fick krama på Chrille för 2a gången samma dag, innan hade vi gjort det 05:30 i Lerum där vi blev avvinkade av honom innan han drog sig till flyget och vi startade vår lilla biltripp :P

Somnade i soffan till en film och däckade sedan "på riktigt" i sängen vid 23.

Idag har vädret varit kasst. Chrille har pluggat lite och jag & A sov fram till 11, mkt välbehövligt efter resan igår. Combat fick en morgonrunda av Chrille innan han drog till skolan. Jag & A tog bilen dit vid 12 och käkade lunch med C. Har blivit lite runtåkande och fixande, sedan promenad och nu har vi käkat goooood middag; Röding, potatis & grönsaker bakade i foliepaket i ugn. Mmmm!!

Nu är det dax för "Så ska det låta" och efterrätt :) Imorgon ska vi åka till Nordmaling och köra lite agility :D Blir en spontan "Bergerträff" med Agneta & Jeanette med deras sammanlagda 5 Bergeétjejer :) Bland annat Combats halvsyrra Fanny. Ska bli superkul!! Det är tydligen en domarutbildning som behöver lite agiltyekipage att döma. Perfekt träningstävling!! Annika & Chrille ska också förlja med och titta :)

Of to the sooofa!!

Inga kommentarer: