fredag 19 november 2010

18/11 - Från ett hotellrum i Solna

Liknande skor iaf
Japp, befinner mig uppe i Solna, Sthlm, på mitt hotellrum och ska nog faktiskt alldeles snart gå och lägga mig nu innan midnatt,  hör och häpna!

Lämnade bästkusten vid halv 10-tiden imorse med kollega och tog oss upp till Tyresö för kort möte. Landade på hotellet redan vid 16:45. Har hunnit med att shoppa i köpcentrat som hotellet ligger i, tagit en cider i hotell-lobbyn och ätit kinamat med min kollega, tvingat mig att ligga alldeles stilla i badet i säker 20 minuter och "bara vara", och nu sitta lite vid datorn. I shoppingpåsarna som följer med hem ligger att par Salomon GoreTex-kängor och ett par Tommy Hilfiger-jeans. Helt otroligt att jag tokgillade första paret jeans jag provade, och att jag köpte jeans över huvud taget, har ju praktiskt taget levt i leggings det senaste halvåret. Men nu funderar jag på att köpa  ett par likadana jenas till som jag köpte idag, fast i svart.

Igår hade jag middag hemma hos mig för farmor, farfar, mamma, lillsyrran & Johan. Bjöd på kycklinggryta med mango chutney, sambal oelek, soya och lite annat smått och gott. Hittade receptet på nätet på www.kokaihop.se , en skitsmart sida :) Serverade med bulgur och hade gjort Gino (varma frukter & bär med vit smält choklad) med glass till efterrätt. Blev nöjd faktiskt och hade det mysigt  :)

Imorgon blir det 2 stormöten här uppe, sedan bär det av hemåt igen där ANDREA väntar :D Ska äta middag hemma med hennes föräldrar imorgon kväll och ta igen de 5 månader vi varit ifrån varandra :)

Inga kommentarer: