torsdag 25 november 2010

24/11 - Träningstvång

Hunden är tillbaka i sitt vanliga jag igen, skönt att det gick över så fort.

Har tränat 3 dar i rad nu (styrka, Bodycombat, styrka), idag gick det enbart på tvång dock, hade ingen motivation eller sug alls för ovanlighetens skull men minst 3 dagars träning i veckan SKA hållas helt enkelt, vare sig jag känner för det eller inte. Drömde mig även bort till Thailand i 15 minuter ...eller kanske Kroatien, varmt var det iaf  =)

Skulle tränat agility för Jenny i måndags också, enligt mina anteckningar i kalendern - som var fel. Stackars Emma P fick sig iaf en road trip ut på Kungsbackabyggden, som man ser ungefär 0 av klockan 20 så här års... Hon fick ju även se vart hon ska nästa måndag, gått en mycket kort, extremt kall promenad och druckit lite varm choklad. Inte illa alls för en måndagskväll, eller? =)

Nu ska jag krypa ner under mitt duntäcke och njuta av min träningsvärk (tills jag somnar om ca 5 min) - love it! :)

Å just ja, bara 1 månad kvar till julafton :D





Inga kommentarer: