onsdag 2 februari 2011

2/2 - Uppdrag - Matschema!

Lööööövley med ny TYST och BÄRBAR (dvs den dör inte efter 3 minuter när man kör på batteri) dator, som man inte heller brinner upp av när man har den i knät.
Så, nu är jag back on it igen! Får uppdatera lite bakåt när jag kommer hem sedan ikväll efter gymmet, ska faktiskt iväg och träffa min PT nu för 2a gången. Idag ska jag få mitt träningsprogram, spännande! 
Har fått i läxa att skriva ner ett mat-tidschema som jag ska ha med idag. ...ett försök till att få bättre matrutiner, vilket jag är värdelös på. Ska helst få in 5 måltider om dagen med ca 2,5 timmars mellanrum :S

Kommer nog att se ut liknande:
07:00 frukost (??!!)
09:30 mellanmål, t ex 1 frukt & lite nötter
12:00 lunch 
15:00 mellanmål
18:00 middag (??!!)

De 2 målen som jag kommer ha svårast att få in på ett bra sätt är frukost och middag, får se om han har några bra tips på hur jag ska lösa dem. Klockan 7 är jag sällan hungrig och när det borde vara dax för middag är jag sällan hemma.

Got to hurry! Ikväll kommer mina mätresultat upp från förra veckan, samt mitt träningsschema =)


**Like it, love it**
/Sarah

Inga kommentarer: