tisdag 29 maj 2012

29/5 - Outfit & nyklippt

Gårdagens lyckade outfit =)
Ibland har man dagar när man lyckas med outfiten sådär extra bra, utan att egentligen anstränga sig alls - igår var en sådan dag och till på köpet fick jag för första gången använt en topp som jag köpte för nära över 1 år sedan  =)

Idag där emot är det jeans, piké-T-shirt med produkttryck, sweatshirt med dragkedja och stort produkttryck på ryggen & sneakers - gillar att mitt jobb är så varierande både klädmässigt som "uppgiftsmässigt", igår var jag på kontoret med "datorpill", idag har jag stått hos en kund(återförsäljare) och haft produktdemonstrationer för elektrikergubbar 7-11:30 :p





 Har behövt klippa mig i några veckor nu, men inte fått ihop tiden pga allt resande, ringde min frisör igår för att boka tid men fösta lediga fanns inte för ens om 1,5 vecka så var riktigt supermodig och provade ett nytt ställe som jag fick tid på 2 timmar efter att jag ringde...
Än så länge är jag nöjd med resultatet, får se hur det blir när jag tvättat det en gång och fått tillbaka mina lockar som kommer korta upp längderna en hel del...
Har klippt upp det lite, lite mer än jag brukar, "V-format"-till det och "klippt loss" luggen något =)

Förr plattade jag håret varenda dag, men aldrig numera, tycker inte jag passar i rakt hår ...men jag kanske ska omvärdera och variera håret lite mer framöver :p Känns väldigt skumt att se mig i rakt hår dock...

Inga kommentarer: