onsdag 9 maj 2012

8/5 - Combat 5 år

Igår fyllde min stjärna hela 5(!!) år 

Det firades med en lagomt strosig tur runt Härlanda tjärn och lite-runt-här-å-var-spatserande vid Skatås, årets första simturer (för C alltså, aldrig i livet mig!!), försök till att visa upp hur lydnadsduktig min kloka, nyblivna 5-åring är, vilket dock slutade i uppvisning i att han inte är det minsta klok, alls, trots att han fyllt 5 - typiskt oklok och bara galen liksom, men glad - nåja fyller man år, så fyller man år <3 ...starten i LKII om 2 veckor känns sådär att tänka på just nu dock :p 

Självklart bjöds det på tårta och present också, och findukning på matbordet












**CREA DIEM** //Sarah

3 kommentarer:

Sandra sa...

Men ååh! Grattis (i efterskott blir det ju) från mig och mina fyrfotade!

Linda, Inez, Drömma sa...

Ett något försenat grattis kommer från storasyster!
Hoppas du gillade tårtan!

Grattis Combat (och även Sarah som fått chansen att förvalta en sån stjärna)!

Humlespunk sa...

Grattis från oss också!

Och det där med att visa upp något - det går troll i sånt. Jag skulle visa en kompis lydnadsingångar med Spunk och det enda Spunk gjorde när jag sa "hit" var att ställa sig på händer mot mitt ben. Sådär bra. Fast hon var väldigt bra på att stå på händer :)