torsdag 12 juli 2012

12/7 - Grilltorsdag x 2

Har ju missat att skriva om förra torsdagen, som flera andra kvällen den veckan spenderades vid havet efter jobbet - grill, fina vänner, blöt hund, spegelblankt hav och rätt så varma vindar =) Även fast vi inte haft någon direkt högsommar än måste jag ändå säga att jag tycker förra veckan var absolut okej i sommarväder-synpunkt, synd bara att det inte fortsatt denna veckan, just nu ser det mer ut som höst utanför fönstret


Min fiiina lila grill - sjukt bra köp! =D

Grillmästartjejer!

Combat passar gärna grillen...

Tack Karin, Fong & Hervéus för en superhärlig kväll - kul att ni haka på mitt spontaninfall :p
Denna torsdagen har faktiskt också gått i grillens tecken, iaf nu på kvällen - efter späckad dag, kvällstvättning till tusen och fix å pill kom jag hem till H lite efter 20 och serverades grillat kött, ungnspotatis och morötter - slängde i mig allt på 3 röda sekunder, sjukt hungrig efter hektiskt dag :p Som tack för maten fixade jag en blåbärs- och hallonpaj med vaniljglass till, nomnomnom =) En himla trevlig kväll tillsammans med H, hans bror, V & S =)
Nighty!

Inga kommentarer: