torsdag 5 juli 2012

5/7 - Hyr ut lägenhet v29 & 30


Ska du till GBG i sommar på något evenemang (t ex Gothia Cup) eller kanske bara turista runt lite? Inte lust att lägga alla pengarna på hotellboende?

Hyrs ut: v29 (överlämning 14e eller 15/7 funkar) & 30 (ev fram till 1/8 v31)


Stor 1a i fint och lugnt område med stort riktigt kök, fullmöblerad med bl a 120cm säng, divansoffa (funkar utmärkt att sova på), 42"-TV, köksbord m 4 stolar, liten diskmaskin, balkong m litet bord + 2 stolar. Fri parkering för 1 bil

Avstånd:
* 5 km till GBG innerstad (Avenyn, Liseberg, Scandinavium, Ullevi...)
* 2,5 km till Linné, Botaniska trädgården & Slottskogen
* 1 mil till havet (Askim eller Näset)
* 200m till Hemköp
* 300m till gatukök
* 1 km till Jungfruplatsens pizzeria
* 2,5 km till Mölndals centrum

Kommunikation:
* 5 olika bussar in till stan (10 min till Linné, 15-20 min till Avenyn)
* Lätt och snabbt att ta sig ut på motorvägen från, samt även in till stan osv m bil

Krav:
* Max 4 pers
* INGEN rökning på balkong eller i lgh!
* Deposition 1000:-, återfås vid tillbakalämnandet av nyckeln
* Betalning före via Internetbank, eller kontant vid överlämnandet
* "Kontrakt" om städning osv skrivs på vid överlämnandet av nyckeln (skickas innan så ni kan läsa igenom det i förväg om ni vill)
* Skötsamma ...såklart ;)

Pris:
* Hel vecka: 4800:-
* 5 dagar: 3500:-
* Dag: 850:-

Övrigt: 
Mejla eller smsa mig (kont.info på Blocket) för mer info, frågor osv, så ringer jag upp när jag har möjlighet =)






**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: