torsdag 7 mars 2013

7/3 - 2 år senare kom halsbandet :)

ÄNTLIGEN har jag fått mitt halsband som jag köpte i APRIL 2011... :p
Har gjort ett inlägg om det HÄR - trodde aldrig jag skulle få det när jag inte ens fick svar av Sarah, men hokus pokus ett-tu-tre så plingade det till på FB-mailen för några veckor sedan. Kopplade inte alls först när jag såg namnet men tyckte det var bekant iaf och poletten föll ner när jag öppnade det och såg att det var ett svar på mitt senaste mail till Sarah, som jag skickade den 12 januari 2012...

Tycker fortfarande att det är väldigt dåligt att det tog så lång tid och att jag inte fick svar när jag kontaktade henne på olika sätt - men alla är vi människor med fel, brister och oväntade saker som dyker upp i livet, och jag tycker det är väldigt starkt att höra av sig och be om ursäkt och vilja ställa allt tillrätta efter så lång tid, det kräver en hel del mod faktiskt, så all heder till Sarah på den punkten! 
Jag är inte den som är den, så såklart har jag förlåtit henne, och självklart ville jag ha halsbandet istället för pengarna tillbaka =) Gjorde dock några "smärre" justeringar från ursprungshalsbandet - supernöjd med resultatet som damp ner i brevlådan i förrgår! Färgglatt och härligt - perfekt nu när våren börjar visa sig!

All kontakt sedan hon svarade mig har gått supersmidigt - hon har skickat bilder på halsband och färgkombinationer för att visa ideér, skickat bild på halsbandet under tillverkning för att jag ska få tycka till om jag tyckte det blev så snyggt som jag tänkte mig i huvudet när jag komponerade ihop det :p och på några veckor hade jag alltså det slutgiltiga resultatet i brevlådan =) 

Den som väntar på något gott... :) 




**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: