onsdag 16 oktober 2013

16/10 - Lägenhetsförsäljning på G!

Just nu är det full spinn på sälja-lägenhets-fronten... Yes, jag har bestämt att sälja nu inom kort och har haft 2 st mäklare hemma för värdering, samt genomgång av deras tjänster/varför jag ska välja just dem, ytterligare en kommer ikväll och efter det har jag tänkt att bestämma mig vilken person och firma det blir - men egentligen tror jag att jag redan vet, om det inte är så att han som kommer ikväll har vääldigt, vääldigt bra argument om varför jag ska välja dem.

Vår förhoppning har varit att kunna byta Hennings 1a i stan mot något lite större men fortfarande centralt, och bo där tills vi hittat något som vi vill och kan köpa, men bytesmarknaden har visat sig vara jäkligt meckig och energikrävande (vi har dock bara testat genom www.lagenhetsbyte.se hittills, vilket visat sig vara en riktigt kass sida med många oseriösa annonsörer) så det kommer troligen bli så att vi bor i 1an i stan helt enkelt - själva lägenheten i sig och läget är jättebra men det är väldigt dåligt om förvaring, så den biten lär bli spännande :p Men vi får väl slänga ut det stora matsalsbordet och ställa in lite garderober & byråer istället helt enkelt =)

De mäklarbyråer jag väljer mellan är:









I´ll be back med vinnaren senare ikväll efter att jag träffat den sista, samt kört ett gympass med Fong ;)

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: