onsdag 30 oktober 2013

30/10 - Lägenheten nu ute på Hemnet!

Nervös väntan!
Nu ligger min lägenhet ute på Hemnet sedan sent igår kväll, visning blir torsd 7/11 och sönd 10/11 - perfekt, då är jag ändå uppe i Sthlm =)

Det sista fixet har löst sig till det bästa nu med efter en del om och men - dörrarna i hallen är inlämnde på vit-målning och där tar de även hand om att byta ut de uråldriga knopp-handtagen, förrådslåset blir utbytt idag efter att ha stått olåst i sisådär 3 år eller så :p

...mitt nya kapitel i livet närmar sig med stormsteg, och jag vet att det kommer bli så jäkla bra och längtar något enormt till att få hem Henning från Sthlm och bli sambosar på riktigheten, MEN, åh vad jag kommer sakna min fiiina, fina lägenhet - drygt 6 år har jag ändå bott där, 6 väldigt välfyllda år med både det ena och det andra och en herrans massa minnen...

Såhär blev bilderna från fotograferingen i alla fall, och jag kan stolt meddela att jag inte använt mig av någon stylist över huvud taget utan gjort allt själv med lite hjälp av världens bästa Henning =)






Köket (och klädkammaren) är det enda rum som jag inte gjort någonting med alls sedan jag köpte lägenheten, till och med gardinerna är kvar sedan ägaren innan mig - mitt mål är att den som köper av mig ska vilja ta över dem och föra traditionen vidare ;) 




 


**CREA DIEM** //Sarah

1 kommentar:

Esmeralda sa...

sv. Hej! Tack för tipset men jag vet redan detta, jag har redan använt deras 1 gratis vecka 2ggr detta år så jag får inte använda det mer. MAn får egentligen bara ha en gratis vecka 1 gång men jag har redan haft de 2 så tror inte jag får de en 3:e gång :)