onsdag 30 oktober 2013

30/10 - Brygga & Handstand, videos

Yes, har hittat ett sätt att lägga upp videos (dock väldigt små videorutor) gjorda i Instagram här i bloggen =) Premiärtestar med 2 snuttar från gårdagens "lek-session" med Fong efter att jag kört ett ViPR Athletic 45-pass + 2 x 2 min statiskt "V-sit" och en jäkla massa "Russian twists" med fötterna under ribbstol.



Lyckades för första gången få upp ena benet när jag står i brygga. Det ser så himla lätt och snyggt ut när man ser bilder på folk som står så, men det är sjukt svårt upptäckte jag när jag kaxigt skulle testa i somras ute på bryggan för att få en snygg bild :p Men nu, äntligen, lyckades jag (om än för en liten stund)! Övning ger färdighet och bättre och stabilare ska jag bli!! 


Hand stand push-ups är också ett litet projekt som jag håller på och leker med, och igår klarade jag mina första trots min kassa högerhandled =D 


Har du något/några roliga sidoprojekt vid sidan av själva styrke- eller konditionsträningen?

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: