torsdag 3 oktober 2013

3/10 - Idas challange - bara en kvar

Gårdagens träning blev lite lustig :p Efter massa om och men, och till sist bestämd träning med Fong på Frölundagymmet så blev det till slut egen träning på Frölundagymmet - Fong dök upp när jag väl var klar :p

Hade ju hoppats på att Fong skulle bestämma vad vi skulle köra förnånting, men nu fick jag hitta på själv helt enkelt, vilket blev 20 min crosstrainer, 12 djupa squats med 20 kg skivstång, 12 enarmsrodd med 15 kg hantel, 12 lateral raise med 5 kg, 10 lat raise med 5 kg, 10 djupa squats med 25 kg och sedan en omgång med Idas Challange där jag gjorde squatsen utan vikter - 3 omgångar av 4 gjorda nu (utmaningen är att göra cirkeln 4 ggr under denna veckan). Hepp!!

Borde fokusera på rump och benträning med tunga vikter fram till Thailand, så bootyn med stolthet kan visas upp på stranden :p 

Som kvällsmat blev det banan-, kvarg-, ägg- och kanelpannkakor med kvarg blandat med hallon & blåbär - lite svårstekta blev de och inte så snygga, men väldigt goda tillsammans med bär-kvargen!


Nu ska jag iväg och köra Bodycombat, första passet på en vecka - nog någon form av minimirekord för min del det senaste året eller nåt :P 


Inga kommentarer: