torsdag 25 augusti 2011

25/8 - Sthlm goin on

Nu är veckan snart gjord här uppe i Sthlm, förutom jobb har jag hunnit med middag med middag med Filip och hans kollegor igår på en URDÅLIG pub som hetter "The Londoner" - inte gott för 5 öre, plankstek med pulvermos och senig ryggbiff, köpe-pommes á lá Euroshopper och väldigt kompakt hamburgare... På eftermiddagen idag blev det en mini-snabbshopping av gummiband och hopprep (hemmaträningsredskap), ett par svarta kostymbyxor från Mango och 2 par örhängen från Åhlens (Pilgrim & Snö). Därefter tog jag en fika med en vän till pappa och mamma och promenad bort till slussen. Vid 18-tiden var det dax att möta upp kusin-Anders, vi hittade tillslut en restaurang efter lite om och men och väntade sedan in kusin-Annika. Lyckades beställa en hysteriskt stor mixed grill-tallrik med 750gr olika typer av kött ...mamma Mia! Mätt till tusen blev jag kan jag lova, och en hel del blev kvar på tallriken - avskyr att slänga mat =(

megamat


Nu är jag tillbaka på hotellet ute på Lidingö och ska snart soooova, men först bubbla lite telefon =)
Imorgon väntar sista jobbmötet, sedan är det platta i matta hem till GBG och kvällens stooooora happening! =D Kommer bli EPIC! Får även kul sällskap med mig ner till Götet i form av Mikke =)
Grym helg väntar!! =)



*CREA DIEM** /Sarah

Inga kommentarer: