fredag 18 november 2011

18/11 - Kan tankarna fly, tack??!

Vill ha kväll och helg nu så tankarna återigen kan läggas på roligheter istället för malandet om ovisshet som går på rundgång nu...

Om några timmar kommer fina Sofie och hennes nya kille upp till GBG från Skåneland, då ska jag möta upp dem och lämna över Combat, som har tråkigt med mig på jobbet idag, som de ska ta med ner till Amundön tillsammans med hans kärlek Vilja, så de får busa av sig ordentligt inför kvällen =)
Vilja, Sofie & Johan ska sedan mysa in sig hos mig & Combat hela helgen - massa kärlek på 45 kvm med andra ord ;)

Titta, de håller nästan hand ;)



Ikväll är planerna inte spikade, finns lite olika alternativ som väljs efter humör, väder och tid senare under dagen. Imorgon blir det troligen en skön långpromenad med hundarna och på kvällen har Sofie fixat storbord på Amazing Thai där vi möter upp ett glatt gäng och frossar i Mongolian BBQ & glassbuffé, partyskorna får följa med eftersom det troligen även blir att fortsätta ut i Avenyns nattliv därefter :p

Söndag är en dag jag både ser fram emot och inte - vacklar fram och tillbaka om hur jag vill göra... Beslutet får tas när dagen är kommen helt enkelt tror jag :S

**CREA DIEM** //Sarah

Inga kommentarer: