onsdag 14 januari 2009

Prickelin


Såhär såg jag ut imorse... Undra när denna historia tar slut? På fredag är det 1 vecka sedan jag tog medicinen sist. Det borde väl ha gått ur nu tycker jag?

Det vita är "normal hud" och det röda utslag...

Nej, jag har inte haft en myggfarm här i natt...




För övrigt har det varut full rulle på jobbet idag från 8-16 med ca 30 min lunchrast för att gå ut med Combat. Kul när det är att göra och det är en del att ta tag i för att komma ifatt + en hel del nytt som tillkom idag då jag bland annat blev inbokad på 2 föreläsningar på FörsäljningsAkademien i februari för de som går sin sista termin vilket ska bli jätteskoj, samt att vi gått på ICT mässan idag och "raggat kunder" eller förhoppningsvis blivande kunder. Roligt var det i alla fall och vi fick jättebra respons! Nu ska det "bara" följas upp med...

Måste dock erkänna att inte är heelt kry än efter denna intensiva jobbdag + lite promenader med Combat... Men jag ska lägga mig tidigt nu och förtränga "okrykänslan" och vakna pigg och heelt frisk imorgon =) Bra mål va?? :D

Inga kommentarer: