torsdag 29 januari 2009

S.o.H.o


Haft en grymt oinspirerande dag på jobbet idag som började med att jag försov mig nästan 1,5 timma... som tur var hade både ML & M en tråkdag idag med, så vi packade alla ihop vid 16 och ctrl+alt+deletade jobbdagen. Sprang förresten på Lilja i stan under "lunchen" (tog en tur till stan med Combat) som idag reser tillbaka till 08-land. Om någon vecka väntar äventyr i Indien för henne i 3 månader. Spännande,spännande! Hoppas du kommer få det riktigt bra!!


Åkte hem och bytte om för att åka vidare till Sisjön där jag & Combat gick runt sjön i mörkret. Som tur var låg det is över heeela sjön som lyste upp och gjorde det sådär myyysigt och härligt. Var några som satt vid vindskjulet och hade tänt en brasa ....mmmm, vill oxå!!


Väl hemma blev det ombyte igen och bussen in till stan. Fikade på S.oH.o, strosade runt i stan & avslutade med en till kopp the på Café Garbo i Vasa. Himla trevligt var det faktiskt, och usch vad längesedan jag var på S.o.H.o! Mitt absoluta favvoställe! Fast är lite irriterande att det alltid är så utplockat i cafédelen på kvällen. De vet ju att det i stort sett alltid är fullt där och att grejerna tar slut, kan man inte göra liiite fler av grejerna (pajer, kakor, bullar, mackor mm) då? Fanns väl 4-5 saker att välja på när vi kom, så det blev en chokladmuffins och "Mexico"-the för min del, som förövrigt även fick föreställa kombinerad middag & kvällsmat...
Kom hem vid 22 och rastade Combat, och nu sitter jag som vaaanligt uppe för sent och gör inget vettigt alls! Imorgon (idag) ska jag vara i Kungälv på frukostmöte (Kungälvsposten + Företagarna anordnar med SEB som frukostvärd) 07:20... Blir att åka hemifrån senast 06:30 för att hinna lämna av Combat på kontoret... Yabadabadoooooo, 4,5 timmars sömn (om jag lägger mej NU!!) !!

Inga kommentarer: